Paleis kunstenaars hebben met groot succes een groepstentoonstelling gehouden in K38 in Roden
- Redactie

- 3 feb
- 1 minuten om te lezen
Een groep kunstenaars uit Cultuurpand Het Paleis heeft een expositie in het prachtige pand van galerie K38 georganiseerd. Het was een groot succes de bezoekers waren laaiend enthousiast.
Deelnemers
Maja van Berkestijn
Kitty Blüm
Buddy Hermans
Madeleine van Hemert
Ina Koot
Anja Lofvers
Marianne Koops
Willy Peetsma
Riemer Riemersma
Monique Stienstra










